O projektu + taser

Frenkie kaže da mu je bilo veoma čudno gledati gotov film i da se osjećao kao da to iskustvo posmatra iz druge perspektive

Frenkie kaže da mu je bilo veoma čudno gledati gotov film i da se osjećao kao da to iskustvo posmatra iz druge perspektive

Dan prije regionalnog finala Red Bull RapLike, Frenkie, Kontra i Indigo su u caffe baru Sloboda u Tuzli premijerno predstavili dokumentarni film "Making of Egzil" koji prikazuje kako je izgledao njihov put u Tokio. Film čiju režiju potpisuje Mario Ilić nastao je neplanski - snimanje je počelo u trenutku slijetanja na aerodrom, a kasnije je nastavljeno u raznim situacijama u kojima se FM Jam trojac nalazio.

S obzirom na to da je već sarađivao s Frenkiejem, Kontrom i Indigom nije mu bilo teško pratiti ih.

Cilj mu je bio prikazati količinu rada i stresa u studiju i njihovim životima tokom snimanja albuma.

Frenkie kaže da mu je bilo veoma čudno gledati gotov film i da se osjećao kao da to iskustvo posmatra iz druge perspektive.

"Stvarno sam ponosan na cijelu ekipu, ovaj dokumentarac je bitan zapis jednog velikog poduhvata, drago mi je što ga imamo i što ljudi tome mogu svjedočiti. Pozivam ljude da nam se pridruže na premijeri ili uz kokice filmić pogledaju na našem YouTube kanalu", rekao je Frenkie.

"Jednostavno sam se svaki dan u svakoj situaciji prilagođavao momentu i radio spontano. Već na putu do hotela sam shvatio koliko će sve super izgledati i koliko je Tokio jedna druga realnost u odnosu na sve što sam do tog trenutka vidio. To me inspirisalo u stvaranju novog materijala", rekao nam je Mario Ilić.

"Pošto sam radio s njima već jednom u Berlinu, put u Tokio je bio dosta lakši jer sam ih bolje upoznao. Shvatio sam da su pored sličnosti koje ih spajaju zapravo tri veoma različita lika i svakome od njih sam morao pristupiti na drugačiji način", rekao je.

"Htio sam približiti publici cijelu ekipu iz svoje perspektive, perspektive nekoga ko provodi s njima 24 sata. Također sam htio prikazati svakodnevnicu Tokija uz silan promet ljudi i saobraćaja te sve zvukove, svjetla i atmosferu. Zanimljivo je da je prvi dan snimanja obilježio Japanac koji je zaspao na mojim vratima meditirajući u hodniku hotela, nakon čega se satima izvinjavao", ispričao je Ilić.

"Dok smo boravili u Tokiju bili smo fokusirani na rad i nismo imali vremena da sve to upijamo kao što bismo mogli da smo išli turistički. Gledajući film sve vrijeme sam imao široki osmijeh na licu i poželio sam da sve to ponovo proživim. Mario je sastavni dio ekipe, tako da njega i kameru u studiju nismo ni primjećivali i zbog toga je cijeli materijal bez ikakvog scenarija ili glume", rekao je.